Berntsen Mulder Advocaten logo

Afbeelding

Berntsen Mulder header afbeelding

Suggestie of klacht?

Wij horen graag uw mening. Zowel uw positieve als uw negatieve ervaringen kunnen ons verder helpen om onze dienstverlening te verbeteren. Ook als u ontevreden bent, meld ons dat dan alstublieft. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken. Wacht niet tot uw zaak al afgerond is, maar meld het liefst zo vroeg mogelijk als u suggesties voor verbetering heeft.

Kwaliteitscoördinator

U kunt voor uw opmerking, suggestie, compliment of klacht gebruik maken van het invulformulier onderaan deze pagina. Uw reactie komt terecht bij onze kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij neemt zo nodig contact met u op.

Berntsen Mulder Advocaten neemt klachten van haar cliënten zeer serieus. Als professionele organisatie hebben wij daarom een klachtenprotocol. Als u na de interne behandeling van uw klacht het gevoel heeft dat uw klacht nog altijd niet is opgelost, kunt u zich zo nodig wenden tot een externe klachtenorganisatie. Binnen de juridische dienstverlening zijn daar diverse instanties voor. Wilt u weten tot welke u zich moet wenden, neem dan contact op met kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij kan u doorverwijzen.